Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in obravnavajo delovanje trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med podjetjem MOJ KOMP (v nadaljevanju: ponudnik) in kupcem. S trgovino upravlja podjetje MOJ KOMP, Duško Malić s.p.
NAČINI PLAČILA
Informacije o načinu plačila dobite tukaj.
CENE
Cene navedene v spletni trgovini so v evrih brez DDV (v oklepaju je prikazana cena z vključenim 22 % DDV). Cena navedena ob posameznem izdelku ne vsebuje stroškov dostave. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
ZALOGA
Vsi izdelki, ki so objavljeni na spletni strani, so v trenutku vašega brskanja, na zalogi. Lahko pa se zgodi, da je izdelek, ki ste ga naročili, pravkar pošel in ga ni več na zalogi. V tem primeru se rok podaljša skladno z rokom dobave blaga iz strani proizvajalca, mi pa vas bomo, seveda, o predvidenem roku dobave tudi obvestili po telefonu ali preko elektronske pošte.
DOSTAVA
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Več informacij o dostavi dobite tukaj.
POMEN UPORABLJENIH IZRAZOV IN OHRANJENOST RABLJENIH IZDELKOV
Refurbished izraz, ki ga uporabljamo na naši spletni strani, se prevaja kot tovarniško obnovljen. Sem spadajo izdelki, ki so višek proizvodnje ali so bili vrnjeni zaradi različnih vzrokov. Ta izraz ne pomeni, da je bil to izdelek z napako, pomeni pa da izdelek ni ravno nov. Sem spadajo vrnjene neprodane zaloge, razstavni eksponati, lahko pa je bil vrnjen v garancijo zaradi napake. Veliko izdelkov je vrnjenih, zaradi poškodb na ohišju, ki se navadno zgodijo pri transportu. Vrnjene izdelke pregledamo, po potrebi nadgradimo oz. zamenjamo komponente ali ohišje. Rabljeni izdelki imajo lahko manjše sledi uporabe, a so skrbno testirani in očiščeni, njihovo delovanje pa jamčimo z najmanj 12-mesečno garancijo.
POSTOPEK NAKUPA
S prvim nakupom obiskovalec pridobi uporabniško ime ter geslo (se registrira) in se strinja s pogoji poslovanja. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Da sta bila registracija in naročilo za prvi nakup uspešna, vas obvestimo po elektronski pošti. Prav tako vas po e-pošti obveščamo o vseh nadaljnjih korakih, dokler naročila ne odpošljemo. Če geslo že imate, torej je prvi nakup že za vami, potem se prijavite in lahko pričnete z nakupovanjem.
Korak 1: Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto, poslan pa mu je tudi povzetek naročila. Kupcu so na spletni strani vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
Korak 2: Po oddaji gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave stopi v kontakt s kupcem. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
Korak 3: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
GARANCIJA
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka.
VRAČILO IZDELKOV, PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, REKLAMACIJA
Informacije o vračilu izdelkov, pravici do odstopa od nakupa in reklamaciji dobite tukaj.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
ZASEBNOST IN PIŠKOTKI
Informacije o zasebnosti in piškotkih dobite tukaj.
ODVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in posodobitev podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko izdelki, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudbnik kupca obvestil o morebitnih spremembah, se z njim poskušal dogovoriti o rešitvi, ki bo v zadovoljstvo kupcu. Fotografije izdelkov so v večini primerov slike določenega modela izdelka, vseeno je pa potrebno vse fotografije jemati kot simbolične, saj ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
PRITOŽBE
Reklamacije, ki niso povezane s pravico do odstopa od nakupa ali pritožbe lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti na naslov prodaja@moj-komp.si. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je reklamacijo oz. pritožbo prejel in sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Če je kupec pri nakupu naletel na težavo, lahko poskusi z zunajsodno poravnavo. Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca za izvensodno reševanje potrošniških sporov.